China ne poate salva de motoarele în 3 cilindri!

Producătorii de automobile europeni se simt amenințați de concurența făcută de uzinele chinezești. Mai multe companii din China, ce produc automobile mai avansate decât cele europene, au demarat o serie de investiții pentru a mări producția din Europa și pentru a evita taxele vamale uriașe. Aceste taxe vamale au rolul de a nu permite cumpărătorului european să aleagă automobile chinezești performante și de al forța să cumpere motoare în 3 cilindri, cu durată limitată de viață.

În prezent, concernele auto ce domină Europa, doresc ca automobilul să fie asemeni unei imprimante inkjet. Să fie produs cât mai ieftin și să aibă o durată de viață limitată, cuprinsă între 8 și 12 ani, după care poate fi casat. E un mecanism ce stoarce fiecare bănuț de la șoferul european și asigură profituri uriașe companiilor producătoare.

Într-o sincronizare perfectă, toate mărcile de automobile au adoptat motoarele cu 3 cilindri, cu capacitatea de un litru. Cum au reușit această sincronizare perfectă este încă un mister pentru o piață unde ar trebui să existe o concurență acerbă.

Ce fabrici din Europa nu se aliniază politicii automobilului-imprimantă?

  1. Prima fabrică ce trebuie menționată este fabrica Tesla de lângă Berlin. O mașină Tesla durează de două ori mai mult ca una cu motor termic și are nevoie de un minimum de mentenanță.
  2. Fabrica Douai, din Franța produce modelele electrice Renault E-tech. Aceste modele sunt scumpe pentru ceea ce oferă și pot fi surclasate în vânzări de automobilele chinezești.
  3. Fabrica Dingolfing din Germania produce modele electrice BMW. Cele mai multe dintre acestea se adresează persoanelor potente financiar și nu maselor.
  4. Grupul chinez Chery va produce în curând electric modelul Omoda E5 în Barcelona, Spania.
  5. Chinezii de la Leapmotor asamblează în Polonia automobilul electric de oraș T03.
  6. Geely asamblează diverse modele la Ghent, Belgia.
  7. BYD urmează să deschidă două fabrici de automobile electrice în Ungaria și Turcia.

Ce mașini electrice ar putea cumpăra europenii în locul modelelor cu motor termic?

  1. MG4 EV (SUV cu baterie de 61.7 kWh și 203 CP)
  2. BYD Seal (sedan de lux cu baterie de 82 kWh și 313 CP)
  3. Xiaomi SU7 (sedan de lux cu baterie de 73.6 kWh și 295 CP)
  4. Nio ET7 (sedan de lux cu baterie de 74 kWh și 653 CP)
  5. Zeekr 001 (sedan de lux cu baterie de 100kWh și 272 CP)
  6. BYD Dolphin (hatchback cu preț accesibil și motor de 204CP)

Un automobil electric nu are nevoie de motorină sau benzină, ulei, filtre și operațiuni laborioase de întreținere. Acest lucru înseamnă că nu veți mai merge periodic la dealerii de marcă pentru a plăti sume mari de bani, pe reviziile tot mai costisitoare.